Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

On and Off (again)


.......................................... . Εδώ και καιρό δεν βλέπω ουσιαστικό λόγο υπάρξης αυτής της ιστοσελίδας. Θεωρώ ότι τουλάχιστον σε αυτή τη φάση δεν έχω κάτι να προσφέρω από εδώ, για αργότερα δεν ξέρω, ούτε για το πριν βεβαίως αλλά πριν μου ήταν εμένα χρήσιμη κατά κάποιον τρόπο και γι αυτο τη διατηρούσα. . . . . . . Να σας ευχαριστήσω όλους όσους περάσατε και όσους ακόμα περνάτε είτε σχολιάζοντας είτε όχι. Ίσως τα ξαναπουμε στο απώτερο αλλα ίσως και στο εγγύς μέλλον. Ποιός ξέρει; Να είστε καλά και να βλέπετε τη ζωή θετικά! :)

6 σχόλια:

Gyro είπε...

Κάνε όπως σου κατέβει και όπως νιώθεις. Εμείς εδώ θα είμαστε πάντως να σε περιμένουμε
Πάνω από όλα να είσαι καλά

Hfaistiwnas είπε...

Θα το κλείσεις ή απλά δεν θα γράφεις βρε;;;

Evanescence είπε...

Gyro,
Σ' ευχαριστώ!!

Θα τα πούμε :)

Evanescence είπε...

Ηφαιστίωνα,
Μέχρι αυτή τη στιγμή, αυτή τη φορά, δεν έχω αισθανθεί την ανάγκη να το κλείσω, ούτε το λόγο.

Αν κάτι αλλάξει, θα φανεί :)

Ναύτης είπε...

δεν παίζει να μην ξαναδω αυτα τα πόδια στα σχόλιά μου... :))

καλημέρα!

Evanescence είπε...

τα πόδια ε;
:)

Καλό απόγευμα Ναύτη!